Тактика торгів

Коли підрядник або інший постачальник бажає забезпечити роботу для свого бізнесу, він, як правило, подає пропозицію («тендер», «цінова пропозиція» або «пропозиція») потенційному клієнту, і тим самим стає «учасником». Ставка є докладний опис того, як постачальник буде керувати і виконати ті роботи, необхідні, якщо обраний клієнтом.

Це буде включати тактику торгів – конкретні, невеликі кроки (або мікро дії), які компанія робить для забезпечення роботи. Ці невеликі кроки поєднуються, щоб сформувати більш широку стратегію призначення ставок (або макродія).

У найосновнішому сенсі тактика може допомогти компаніям визначити як досягти мети, тоді як стратегії визначають, якою буде мета. Як правило, ціллю буде виграти заявку.

На практичному сенсі стратегія торгів буде визначати тактику торгів. Для отримання додаткової інформації варто перейти на сайт sale.ueex.com.ua.

Компоненти з тактики торгів

Тактичні рішення можуть прийти в формі з оцінок або наближень, що матеріали, інструменти, персонал та інші ресурси можуть знадобитися для проекту. Наприклад, під час роботи над проектом знесення може виникнути тактичне запитання: «чи потрібно включати кошторис на пропуск ?». Відповідь на це тактичне питання буде відображено в заявці.

Однією з тактик є подання максимально точної заявки. Однак важливо не розкривати конкретну інформацію, особливо пов’язану з цінами або планами виконання, іншим потенційним учасникам торгів. Тактика може також включати фактори економії грошей, які можуть бути включені в заявку.

Наявність здатності розпізнавати важливу тактику торгів може вимагати управлінських навичок та досвіду в цій галузі. Ефективний менеджер проекту, який може керувати процесом і приймати рішення щодо пріоритетів, в ідеалі прийде до рішень, вигідних для проекту в цілому.

Дізнатися про один з торгів можна на сайті sale.ueex.com.ua/filter/arrested-property.

Тактика ставка буде варіюватися від проекту до проекту. Деякі з факторів, які можуть вплинути на спосіб призначення ставок (або тактичні підходи), можуть включати:

  1. Тип роботи.
  2. Проект розміру і тривалість.
  3. Складність проекту.
  4. Ясність і деталь з інформації при умови.
  5. Тип роботодавця: державні роботодавці можуть бути більш керованими процесами та вимагати більш складних процедур подання заявок.
  6. Місце в проекті.
  7. Наявність обладнання: оцінювачі повинні пам’ятати про наявність дорогого обладнання у тендерах та проектах.
  8. Наявність команди та керівництва: проекти можуть подавати заявки з урахуванням конкретних членів команди проекту, які можуть мати певний досвід чи досвід.
  9. Кількість учасників: деякі проекти отримають більше заявок, ніж інші. Шанси на перемогу більші у тих, у кого менше учасників.
  10. Конкуренція: лише декілька підрядників можуть запропонувати серйозну конкуренцію за будь-яку одну заявку. Усвідомлення їх навантаження дає кращу інформацію про те, на які проекти подавати заявки.
  11. Пора року.
  12. Чи має підрядник попередній досвід роботи з подібним проектом.
  13. Довіра до цін, наданих субпідрядниками для проекту.
  14. Стан ринку – зайнятий чи повільний.
  15. Чи існують стосунки з роботодавцем.
  16. Можливість подальшої роботи від того самого роботодавця.
  17. Довіра до зовнішніх подій, таких як процентні ставки,інфляція тощо.
  18. Наскільки вони зайняті іншими проектами. Зайнятість може означати, що вони призначають вищі ставки, тоді як, якщо вони менш зайняті, вони можуть вводити нижчі ставки, які пропонують менший прибуток.
  19. Обсяг і вартість підрядних робіт.
  20. Зміни в продуктивності. Як тенденція, працівники, як правило, більш продуктивні, коли робоча сила доступна, тоді як вони менше, коли робочої сили дефіцитніше.